— POLITYKA PRYWATNOŚCI  —

  1. Administratorem danych osobowych (zwanym dalej ADMINISTRATOREM) w rozumieniu przepisu art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (rozporządzenie to dalej nazwane jest „RODO”) jest Adwokat Agnieszka Dziki, Kancelaria Adwokacka ul. Piotrkowska 67 lok. 13, 90-422 Łódź – właściciel strony internetowej agnieszkadziki.pl (zwaną dalej witryną)
  2. Wszelkie żądania związane z RODO prosimy kierować na adres kancelaria@agnieszkadziki.pl.
  3. Podanie danych osobowych przez osoby odwiedzające witrynę (zwanych dalej Użytkownikami) jest dobrowolne z zastrzeżeniem następującej sytuacji:
    • aby wysłać do nas formularz kontaktowy wymagamy podania imienia i nazwiska oraz adresu email.
  4. ADMINISTRATOR wykorzystuje adres IP komputera osoby odwiedzającej witrynę w celach technicznych związanych z serwerami na których utrzymywana jest witryna. Adres ten może również być wykorzystywany do generowania danych statystycznych takich jak odwiedziny.
  5. Dane osobowe przetwarzane są przez ADMINISTRATORA w celu:
    • udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego i prowadzenia dalszej korespondencji oraz innych działań w tej sprawie.
  6. Użytkownicy mają prawo realizować uprawnienia wynikające z RODO a w szczególności przysługuje im:
    • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania,
    • prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub przekazania danych innym podmiotom,
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa urzędu organu nadzorczego.
  7. ADMINISTRATOR przetwarza dane osobowe z zachowaniem najwyższej staranności oraz w sposób który zabezpiecza dostęp do nich osobom nieupoważnionym wykorzystując zarówno techniczne, programistyczne jak i organizacyjne metody zabezpieczeń.
  8. Dane osobowe są co do zasady przetwarzane przez ADMINISTRATORA przez okres realizacji umowy zawartej z Użytkownikiem witryny lub do czasu skutecznego wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W związku z obowiązkami podatkowymi i prawnymi dane osobowe są przechowywane maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
  9. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do otrzymania tych danych na mocy przepisów prawa oraz w zakresie niezbędnym do realizacji umowy do firm wspierających nas w zrealizowaniu usługi tj:
    • prawnikom, na których przepisy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy – tylko w celu umożliwienia zastępstwa adwokata prowadzącego sprawę Pani/Pana lub pracownikom kancelarii, którym powierzono pisemnie przetwarzanie danych osobowych i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania,
    • firmie obsługującą nas w zakresie księgowości,
    • adres IP jest w formie zanonimizowanej (zaszyfrowanej) przekazywany do Google LLC w celu generowania statystyk.
  10. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie są profilowane.

— POLITYKA COOKIES  —

  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny (strony internetowej agnieszkadziki.pl) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies jest Adwokat Agnieszka Dziki, Kancelaria Adwokacka ul. Piotrkowska 67 lok. 13, 90-422 Łódź (zwany dalej ADMINISTRATOREM) – właściciel strony internetowej agnieszkadziki.pl (zwaną dalej witryną).
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z witryny; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika witryny i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z witryny , co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;
    • utrzymania sesji Użytkownika witryny (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie witryny ponownie wpisywać loginu i hasła.
  4. W ramach witryny stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia witryny lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  5. W ramach witryny stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach witryny, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach witryny;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach witryny;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z witryny;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy witryny mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  7. ADMINISTRATOR informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na witrynie.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z ADMINISTRATOREM partnerów.
  9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.