— POLITYKA PRYWATNOŚCI —
- Administratorem danych osobowych (zwanym dalej ADMINISTRATOREM) w rozumieniu przepisu art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (rozporządzenie to dalej nazwane jest „RODO”) jest Adwokat Agnieszka Dziki, Kancelaria Adwokacka ul. Piotrkowska 67 lok. 13, 90-422 Łódź – właściciel strony internetowej agnieszkadziki.pl (zwaną dalej witryną)
- Wszelkie żądania związane z RODO prosimy kierować na adres kancelaria@agnieszkadziki.pl.
- Podanie danych osobowych przez osoby odwiedzające witrynę (zwanych dalej Użytkownikami) jest dobrowolne z zastrzeżeniem następującej sytuacji:
- aby wysłać do nas formularz kontaktowy wymagamy podania imienia i nazwiska oraz adresu email.
- ADMINISTRATOR wykorzystuje adres IP komputera osoby odwiedzającej witrynę w celach technicznych związanych z serwerami na których utrzymywana jest witryna. Adres ten może również być wykorzystywany do generowania danych statystycznych takich jak odwiedziny.
- Dane osobowe przetwarzane są przez ADMINISTRATORA w celu:
- udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego i prowadzenia dalszej korespondencji oraz innych działań w tej sprawie.
- Użytkownicy mają prawo realizować uprawnienia wynikające z RODO a w szczególności przysługuje im:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania,
- prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub przekazania danych innym podmiotom,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa urzędu organu nadzorczego.
- ADMINISTRATOR przetwarza dane osobowe z zachowaniem najwyższej staranności oraz w sposób który zabezpiecza dostęp do nich osobom nieupoważnionym wykorzystując zarówno techniczne, programistyczne jak i organizacyjne metody zabezpieczeń.
- Dane osobowe są co do zasady przetwarzane przez ADMINISTRATORA przez okres realizacji umowy zawartej z Użytkownikiem witryny lub do czasu skutecznego wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W związku z obowiązkami podatkowymi i prawnymi dane osobowe są przechowywane maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do otrzymania tych danych na mocy przepisów prawa oraz w zakresie niezbędnym do realizacji umowy do firm wspierających nas w zrealizowaniu usługi tj:
- prawnikom, na których przepisy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy – tylko w celu umożliwienia zastępstwa adwokata prowadzącego sprawę Pani/Pana lub pracownikom kancelarii, którym powierzono pisemnie przetwarzanie danych osobowych i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania,
- firmie obsługującą nas w zakresie księgowości,
- adres IP jest w formie zanonimizowanej (zaszyfrowanej) przekazywany do Google LLC w celu generowania statystyk.
- Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie są profilowane.
— POLITYKA COOKIES —
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny (strony internetowej agnieszkadziki.pl) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies jest Adwokat Agnieszka Dziki, Kancelaria Adwokacka ul. Piotrkowska 67 lok. 13, 90-422 Łódź (zwany dalej ADMINISTRATOREM) – właściciel strony internetowej agnieszkadziki.pl (zwaną dalej witryną).
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z witryny; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika witryny i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z witryny , co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;
- utrzymania sesji Użytkownika witryny (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie witryny ponownie wpisywać loginu i hasła.
- W ramach witryny stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia witryny lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach witryny stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach witryny, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach witryny;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach witryny;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z witryny;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy witryny mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- ADMINISTRATOR informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na witrynie.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z ADMINISTRATOREM partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.